Svar på frågestunden!

Postat av: Anonym

varför heter du jossesmakeup när du typ bara skriver om allt möjligt? :)
Svar: Jadu från början tänkte jag bara skriva om smink å sånt.
Men sen blev det inte så men ska byta namn snart!




Postat av: anonym

hur går det med din kille?
Svar: Det går bra, bara att vi har bråkat mycket nu på sista tiden..Men jag hoppas det blir bättre =)





Postat av: Anonym

Vilken kändis tjej skulle du vilja vara?
Svar: Jag skulle nog vilja vara Megan fox hon ser väldigt bra ut.



Postat av: Anonym

är din kille snygg?
Svar: Det klart jag tycker att min kille är snygg, han är ju den finaste i världen.


Postat av: Anonym

är du oskuld?
Svar: Det håller jag för mig själv :)  


Postat av: Anna

du verkar hålla dig i en bra form, så min fråga är hur du gör ?nalltså vad du brukar äta typ och om du tränar eller så ?
kram!
Svar: Men oj vad förvånad jag blev när jag läste den här frågan. Jag tränar aldrig och äter skräpmat lite för ofta. Men har inte så lätt att bli tjock (som tur är). Men ska börja träna och tänkte börja dricka diet shake.



Postat av: Anonym

Berätta om hur du och Qendrim har hamnat där ni är nu. Hur ni lärde känna varandra, blev tillsammans och så? Iaf lite kort (:
Svar: Jag och Qendrim träffades i hamnen på en fest då vi dansade lite och så. Och han var med Fitim som jag känner så det var så vi började snacka. Sen fick han mitt nummer och några veckor efter träffades vi. Och vi blev tillsammans ganska snabbt ;) 


 



Postat av:Anonym

var kommer hon din kompis anjou ifrån?
kan du berätta allt för henne?
Svar: Min kompis Anjou kommer ifrån Danmark och Indien.
Ja det kan jag.





Postat av: Sara

vad gillar du mäst att vara blond eller brunett?
Svar: Gillar båda men det är absolut lättast att sköta om sitt hår när man är brunett.

 


Postat av: Anonym

Säger bara JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! Vad ska du göra i sommar?
Svar: Åh tack så mkt! och vet du jag gillar mina läsare oxå  
Jag ska bara ta det lungt sola och bada men kommer nog även bli lite nya fotografier på studios.




Postat av: Anonym

Hur många besökare har du?
Svar: Jag har runt 100 när jag bloggar förstås annars sjunker det lätt. 

Postat av: Anonym
Vilket gymnasium ska du gå på/ går du på? :)
Svar: Barn och fridid, frisör eller stylist.
Har en så länge kommit in på barn och fritid men dom andra vet jag inte än.

 
Hoppas ni har fått svar på det ni undrade över! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0