Mitt val..

Har inte pratat något om mitt gymnasieval. Jag sökte i alla fall 8 skolor i stockholm och två i Nyköping. Dom skolorna i Stockholm är frisör eller stylist linje. Sen i Nyköping barn & fritid. Fick hem mitt papper där det står att jag bara kom in i Nyköping (alltså barn & fritid). Och att jag hade gjort två val i Stockholm. Men jag hade ju gjort 8 val i Stockholm. Så nyköpingskomun har glömt att skicka vidre mina omval. Så jag hade kommit in på 6 av 8 skolor i Stockholm. Så det är jävligt dåligt av dom att göra fel sådär. Men mamma har ringt runt så det kanske kommer lösa sig och jag kanske kommer in på en skola i Stockholm med det är inte säkert än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0