Lite frågor

Namn:Elsa Josefine Sager
Längd: 1,54
Skostorlek: 36
Hårfärg: Mörkbrunt
Önskar du att du bodde någon annastans: Yes
Tänker du på självmord: Har gjort med det var jätte länge sen.
Tycker andra du är attraktiv: Haha ja vet inte ibland kanske.
Använder du droger: Nej tack!
Röker du: Har slutat för ett halv år sen, och det går faktiskt bra.
Vilka shampoon använder du: Bobbys
Vilka parfymer använder du: Ed hardy och Escada.
Vad är du rädd för: Getingar
Gillar du att tvätta: Nej?
Gillar du berg- och dalbana: Jag det gör jag.

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Har lätt att gråta så ja.
Skrattar du ofta: Ja om jag tycker nått är roligt så!
Hur känner du dig just nu: glad för jag har nya träningskläder.
Hur har du mått den senaste tiden: Jo ganska bra har bara saknat min baby.
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Ja det har jag men inget speciellt stort
Blir du lätt förälskad: Nej har jätte svårt för det.
Är du kär i kärleken: Ja klart jag är ;)
Tror du på ett för alltid: Ja det tror jag men då måste man orka med motgångar. Ett förhållande kan inte vara perfekt.

Är du förälskad just nu: JAA!

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: Har ju vart tsm med Qendrim i ett halv år så bara han <3
Har du blivit sårad av kärleken: Ja
Har du blivit lycklig av kärleken:Ja


Kommentarer
Postat av: Sannie

många som frågar och jag jobbar heltid. men skicka bild till min epost så får vi se när jag hinner! :)



kram

2010-07-21 @ 18:45:22
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0