Hemmaa!

Hej på er! Hoppas ni har haft det bra för det har jag i alla fall. Jag har vart i Skara sommarland skulle åkt med Frida med hon kunde inte få skjus hem till mig så jag fick åka själv eller ja med min familj. Vi hade jätte mysigt i Skara vi badade och åkte karuseller, dock var det dåligt väder andra dan vi var där. Och på kvällarna satt vi i förtältet och drack vin och champagne och hade det jätte mysigt. Och juste jag har kommit in i Stockholm på plusgymnasiet som stylist. Fyfan vad roligt det ska bli att börja där. Känner ni någon som går där?. Förlåt för att jag inte har bloggat dom här dagarna men har inte haft någon kamera så då blir det lite tråkigt. Men nu ska jag ner och käka kräftor och kex mums!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0