Ger en skit lite uppmärksamhet!

Fick en trevlig kommentar idag som det stog såhär i: haha! om Har shoppat igen...:
Haha men lilla vän då, försök inte bli en ''stor bloggare'' du har ju knappt många äsare och det är ingen som vill komentera för din ''blogg'' är inte ens intressant! Så gör nått kul med den så kanske den funkar... stackars liten.
IP: 213.67.50.29

För det första försöker jag inte bli nån stor bloggare? I så fall skulle jag inte säga att jag har 100 läsare för det är inte så mycket. Och om du inte tycker min blogg är intressant varför är du då inne? Och du är ju så mogen att klaga men du kan inte ens säga ditt namn? haha Tycker mer synd om dig det bara stinker avundsjuka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Josefine! Ta inte ens upp sånna här dumma kommentarer utan ta åt dig av dom eftersom det bara är svartsjuka. Du vet själv att du utklassar alla andra. Jag älskar din blogg! Du skriver om intressanta grejer och du kan verkligen allt om mode och vad som är inne nu förtiden.

Jag önskar dig och Qendrim all lycka i livet och att det håller livet ut (:



PUSS!

2010-07-10 @ 18:43:31
Postat av: Josefine

Tack så mkt! blir så glad när jag får sånna här kommentarer :)

2010-07-10 @ 23:30:00
Postat av: jennie matsson

det roliga är att jag också får sjuk onödiga kommentarer från den IP adressen, sökte på adressen och såg det här inlägget, eftersom du skrivit IP adressen i det, vet du vem det är?

puss sötnos :)

2010-10-06 @ 23:11:26
URL: http://jenniemmatsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0