Svar på frådestund


    

Nu tänkte jag svara på alla era frågor!

1. Kan du tipsa hur man får till rougen på ett snyggt sätt och vad för rouge använder du?

Svar: Rougen ska man lägga längs kindbenen, och själv tycker jag att det snyggaste är när man inte har så mycket rouge. Jag använder ett solpuder från IsaDora HIGHLIGHT TAN 45

2. Hej jag undrar om du kan rekomendra någon bra foudation, den innan blev jag så torr i huden av.

Svar: Hej! Jag vill bara rekomendera saker jag själv har testat. Men just nu har jag en foudation som jag trivs jätte bra med. Den heter Maxfactor colour adapt 70 natural.

3. Vad rekomenderar du för smink på mig?

Svar: Den här frågan går inte riktigt att svara på. Det beror helt på hur din hud är och hur dina fransar är.

4. Hur är det bästa sättet att undvika finnar på?

Svar: Det bästa tipset från mig är att ALLTID ta bort sminket på kvällarna. Men hjälper inte det finns det massa olika medel du kan köpa. Och en till sak, har du finnar låt bli att pilla på dom för då syns dom bara mer!

5. Kan du ge ett bra tips på hur man nopprar ögonbrynen på ett snyggt sätt. Ps älskar din blogg!

Svar: Ögonbryn är kanske inte min starkaste sida. Noppra inte på översidan av ditt ögonbryn ta från undersidan. Och ta aldrig bort längden, ögonbrynet ska följa ögats slut. Gud vad glad jag blir när jag får höra sånt tack så jätte mycket kram!

6. Hej! jag är en blek tjej med mycket finnar har du någon bra foudation som täcker bra? 

Svar: Jo som sakt älskar jag min foudation, så jag säger samma som innan tycker faktisk att den täcker bra oxå. 

7. Jag är ganska blek och undrar hur jag kan bygga upp mitt pigment nu till sommaren? 

Svar: Svår fråga, är inte så jätte bra på sånt. Men jag antar solning som alla andra men ofta när man är blek så bränner man sig lätt så var försiktig. Och när du solar ha inte smink då får du ingen färg i ansiktet. Men om du vill vara brun i ett speciellt tillfälle så finns det brun utan sol.

8. Vilket värmeskydd är bäst när man plattar håret? Älskar din blogg (L) 

Svar: Som sakt vill jag inte rekomendera saker jag själv inte testat så det finns säkert massa bra. Men jag använder en från WELLA high hair och den funkar bra för mig. Mer sånt här, blir så glad!!<3 

9. Hej sjukt bra blogg, vilken hårsprey använder du? 

Svar: Jag använder antingen maria nila soft spray eller proffs. Tack! 

10. Funkar volym puder? 

Svar: Har faktiskt aldrig använt det, men har hört att vissa tycker att håret känns lite flottigt av det. 

11. Vilken parfym doft gillar du bäst? 

Svar: Självklart min Ed hardy och min vanlij parfym. 

12. Kan du visa en snygg sminkning och en lätt snygg frisyr? 

Svar: Självklart kan jag göra det. 

13. Hej jag undrar hur man gör en fjortis frisyr? och rakar man låren? 

Svar: Antar att man bara tupperar och kammar ner. Det väljer man själv vad man känner för.

14. Vad tycker du om volumaster?

Svar: Sådär klart det funkar ju men funkar ju lika bra att tuppera. 

15. Vad för shampoo och balsam använder du? 

Svar: Jag använder Bobbys.

Hoppas ni har fått svar på era frågor! 
 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter tuppera din jävla idiot, och du har ju rougerand varenda gång man ser dig, ser inte klokt ut..

2010-04-28 @ 21:36:49
Postat av: kajsa petersson

josse, du är alltid super fin och du har en jättebra blogg. skit i såna fula jävlar ;) <3

2010-05-02 @ 19:07:36
Postat av: Anonym

du av nån borde väl veta hur man gör en fjortis frisyr

2010-06-13 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0