Suck

Brukar ju få jätte mycket gulligt från er läsare en idag fick jag syn på en kommentar som fick mig att fundera. Det stod såhär:

Blir så arg och samtidigt lite ledsen men det är väll det som är poängen. Kan först säga såhär jag har aldrig vart bra i skolan, och nej jag är inte bra på att stava. Men jag tycker självklart att ni får rätta mig men inte med det språket. Sen för det andra ja jag kanske har rand men om du stör dig så mycket på den då tycker jag att du borde sluta läsa min blogg. Och sen vill jag bara säga en sak JAG HATAR ANONYMA dom är så j*vla fega.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta inte åt dig, jag gillar verkligen din blogg! :)

2010-04-29 @ 18:07:11
Postat av: Steeph

ta inte åt dig, folk e bara avundsjuka! ;) / kram Steeph

2010-06-14 @ 12:20:26
URL: http://justmimiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0